Battalgazi Belediyesi 4 bin kişiye aşure ikram etti

Battalgazi Belediyesi 4 bin kişiye aşure ikram etti
Battalgazi Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Eskimalatya Muhtarlar Derneği ile Eskimalatya ve Malatya Gençleri Grubu tarafından düzenlenen 13. Geleneksel Aşure Etkinliği'nde yaklaşık 4 bin kişiye aşure ikram edildi.

Battalgazi Belediyesi Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Eskimalatya Muhtarlar Derneği ile Eskimalatya ve Malatya Gençleri Grubu iş birliğinde düzenlenen 13. Geleneksel Aşure Etkinliği, Eskimalatya Meydanı'nda gerçekleştirildi.

Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen etkinlik kapsamında hazırlanan aşureler vatandaşlara ikram edildi. Programa katılan yaklaşık 4 bin kişiye aşure dağıtımı yapıldı.

Battalgazi Belediyesi'nin katkılarıyla gerçekleştirilen etkinlik, vatandaşların yoğun katılımıyla tamamlandı.

Battalgazi Belediyesi 4 bin kişiye aşure ikram etti

Battalgazi Belediyesi 4 bin kişiye aşure ikram etti

Kaynak:İLKHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.