Gaziantep’te orman yangını: 3 hektar alan zarar gördü
Yayınlanma:
Gaziantep'in Nurdağı ilçesinde çıkan orman yangını, havadan ve karadan müdahale ile 1 saatte kontrol altına alındı.
Yangın, Nurdağı Kırkpınar Mahallesi kırsalındaki ormanlık alanda çıktı.
Dumanı gören vatandaşların 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirmesi üzerine bölgeye Nurdağı Orman İşletme Şefliğine ait 5 ilk müdahale aracı, 6 arasöz, 4 su tankı, 2 itfaiye ve iş makinesi sevk edildi.
Jandarma ve vatandaşların da katıldığı söndürme çalışmalarına havadan 1 helikopter destek verdi.
Havadan ve karadan 1 saat süren çalışmanın ardından yangın kontrol altına alındı.
Yangında, 3 hektar alan zarar gördü.
Kaynak:İLKHA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.