İçişleri Bakanlığında "Hayvanları Koruma Kanunu" kapsamında güvenlik toplantısı gerçekleştirildi
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, "Hayvanları Koruma Kanunu" kapsamında valilerle Video Konferans Sistemi (VKS) üzerinden gerçekleştirilen Güvenlik Toplantısı'nda yürütülen çalışmaların değerlendirildiğini belirtti.
Doğal yaşam alanlarının yapım süreçleri ile sahipsiz hayvanların bu alanlara taşınmasına yönelik çalışmaların ele alındığını ifade eden Bakan Çiftçi, illerdeki uygulamalara ilişkin valilerden bilgi alındığını kaydetti.
Bakan Çiftçi, hedeflerinin sahipsiz hayvanları sokağın insafına bırakmadan, doğal yaşam alanlarında barınma ve gıdaya erişim sıkıntısı yaşamayacakları, veteriner hekimlerin gözetiminde sağlıklı ve güvenli bir yaşamla buluşturmak olduğunu vurguladı.
Bakan Çiftçi, milletin huzuru, şehirlerin güvenliği ve tüm canlıların yaşam hakkı için çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.
Kaynak:İLKHA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.