İZBAN’da 1 Temmuz itibarıyla yeni dönem başlayacak

İZBAN’da 1 Temmuz itibarıyla yeni dönem başlayacak
İZBAN’da yaz aylarında enerji tasarrufu sağlamak ve vagon içi sıcaklığını korumak amacıyla kapılar yeniden yolcuların kontrolüne bırakılacak.

İZBAN'da (İzmir Banliyö Sistemi A.Ş.), 1 Temmuz itibarıyla yeni uygulama hayata geçirilecek.

Yaz aylarında enerji tasarrufu sağlanması ve vagon içindeki sıcaklığın korunması amacıyla tren kapıları yeniden yolcuların kontrolünde olacak.

Yeni uygulamayla birlikte yolcular, istasyonlarda kapıları buton sistemiyle açabilecek.

Uygulamanın, özellikle sıcak havalarda klima kullanım verimliliğinin artırılması ve enerji kaybının azaltılması amacıyla devreye alınacağı belirtildi.

İZBAN’da 1 Temmuz itibarıyla yeni dönem başlayacak

İZBAN’da 1 Temmuz itibarıyla yeni dönem başlayacak

Kaynak:İLKHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.