Konya'da okullarda çalışacak personel alımı için başvurular başladı
Yayınlanma:
Konya'da 14 ilçedeki resmi okullarda temizlik, bakım ve onarım işlerinde görevlendirilmek üzere 3 ay süreli İşgücü Uyum Programı kapsamında personel alınacak. Başvurular ALO 170 ve İŞKUR e-Şube üzerinden yapılabilecek.
Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile imzalanan protokol kapsamında, 14 İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı resmi okullarda temizlik, bakım ve onarım çalışmalarında görevlendirilmek üzere 3 ay süreli İşgücü Uyum Programı (İUP) uygulanacak.
6 Temmuz'da başlayacak ve 30 Eylül'de sona erecek program kapsamında katılımcılara çalıştıkları her gün için net bin 375 TL ödeme yapılacak.
Başvurular ALO 170 ile İŞKUR e-Şube üzerinden alınacak.


Kaynak:İLKHA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.