Kütahya'da gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastaneye kaldırıldı

Kütahya'da gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastaneye kaldırıldı
Kütahya'da bir okulun etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastaneye kaldırıldı.

Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi.

Yemeğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü.

Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Kaynak:İLKHA

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.